Så var denna resa snart över..

Det är tisdag den 19 november. Om exakt en månad kommer jag vakna upp med ett diploma i film and television, den 18 december är det graduation och åh så jag längtar! 

Det har varit ett väldigt händelserikt år och genom alla svårigheter som jag har gått igenom så har jag funnit väldigt härliga och nära vänner som jag kommer sakna så mycket när jag åker hem igen. Det är anledningen till varför jag kanske inte helt och hållet vill åka hem än, tiden gick för fort och att veta att jag kanske inte kommer kunna träffa dessa människor på väldigt långt tid gör att allt blir lite svårare. 

Förra veckan wrappade vi sista filmen för detta året och fy va konstigt det kändes! Jag vill ju starta med nästa production, men nej, det finns ingen ny.. Nu är det riktiga arbetslivet som gäller istället, och den tanken är lite läskig. 

Igår hade vi skolfoto med alla och med bara klassen, och vi startade med allt pappersarbete som vi ska göra klart till nästa måndag. Det är väldigt mycket! Ska skriva rapporter för sånt jag gjorde i termin 2 och 3 och sätta ihop alla bilder och möten och allt som jag haft med directors till en eller två pärmar beroende på hur mycket det blir. Måste också kolla vilka roller jag har haft, kommer inte exakt ihåg allt jag gjort, så nu ska jag kolla upp det. Och så fortsätter vi med mer lektioner om smink costume och props making.

Så det är en sjukt massa att göra, men jag och Evelina bestämde oss ändå för att ta kvällen off och hänga med några klassisar till stranden. Det var underbart! Badade vid 8-9 tiden och det var varmt. Det är verkligen riktig sommar här nu även om alla säger att det startar officiellt om typ två veckor. Jag älskar det! Sen åt vi fish and chips och åkte hem, väldigt härlig dag. 

Nu måste jag börja med pappersarbetet och hitta alla papper och så. Har sovmorgon så kommer kanske hinna sitta i solen ett tag med! 

Massa pussar och kramar! 

Japp, vi lär oss en del kul grejer! 
Här filmades den sista filmen jag jobbade på, 
Såhär kan det se ut om man vaktar all utrustning, 

Varje gång jag ser ø tänker jag på alla Goa norskar! Och danskar. Massa bilar här har det istället för O eller 0, 

En annan location vi filmade på, jag Evelina och Regan "offrade" oss att sova över på hotellet här för någon behövde passa allt som vi hade med oss.

Första veckan vi filmade, det regnade och blåste massor! Väldigt jobbigt när man hade massa plastblommor att se efter,
Detta var första dagen, två islander gravar som jag gjorde till den filmen. Fick göra mycket research för denna film eftersom det är en HELT annorlunda kultur, 
Min producer, Director, continuity personen som sitter och kollar filmen på skärmen, jag kollar där med ;) och mina två art tjejer i bakgrunden som snackar med ljuskillen om hur man ser hur långt tid man har på sig innan solen går i moln.
Och detta var filmningen veckan efter. Vi var extras i bakgrunden för det fanns inte mycket för art att göra. Mycket bättre väder!! 

NU ska jag jobba! 
Puss puss! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0