Hej Tisdag.

Trött och så men det får väl gå.

Har idag spelat in de två första reklamfilmerna för kaffe. Jag var bara makeup artist och wardrobe idag så det var lugnt. Mer för Laura som var Art director och props - set dresser. Det kommer jag vara imån så ska förbereda lite mer snart. lista på allt som ska med och så.

Har inte vart jätte duktig på att gå och lägga mig i tid det senaste så var väldigt seg idag. Men var inte ensam som tur var, jag var bara klumpig, men vår producer, editor och den ena directorn låg och sov. haha! Bra jobb va? Dom gjorde inte så mycket, så var därför.. Jag gjorde inte heller det så jag hade lätt kunnat joina dom, men det gjorde jag inte.

Kom hem tidigt vilket var skönt! Laura skjutsade mig till och från platsen idag för det regnade, haglade hela dagen. Så det var snällt!

Så nu har jag skypat med Lovisa och är lycklig! Saknar allt som har med Sverige att göra, alla fina vänner och familj och längtar tills att jag kommer hem igen. Men har en del kvar här att göra.. typiskt. hemlängtan när den är som värst. Lovar att det är för att det börjar bli sådär deprimerande väder och jag saknar sommaren.. Hoppas Oktober kommer snart!

haha! ska sluta tråka ut er med tråkigt snack! Det är bra här med ibland.

Har färgat håret mer blont, inte gult längre!! och så fick jag nummret till en dansk tjej som är på mission här i söndags så smsade henne nu, på svenska!, så får se vart hon är och hoppas jag kommer träffa henne någon gång, hade vart coolt! Hörde att hon skulle hit till NZ innan jag åkte från folk i Danmark så blev glad när missionärerna i min kyrka kände henne!

Hoppas att min kära mor och systra mi får det underbart ikväll/ natt/ morgon i Oslo/ Moss när dom ska se Beyoncé, önskar lite att jag kunde hängt med. Men hoppas ni får det super kul!
Nu må jag sova..

Goder natter!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0