Hej kära vänner!

Tänkte bara lägga upp lite bilder från saker som jag har gjort senaste tiden. har varit väldigt busy så förlåt mig för att jag inte vart så duktig på att uppdatera.
 
Detta är nästan hela klassen. inte bästa bilden men i alla fall. Vår första feild trip till Takapuna art affär, köpte skissblock och pennor och sen hade vi mellanmål här tillsammans
  - or morning tea like they call it here, haha
Det är ett ställe där dom skulpterar i trä..
 
 
haha, "man tager vad man haver".. fåt inte laga mat inne - detta är vår ingång. Ser min säng i bakgrunden med massa kläder på. Men Detta är första gången vi gör pannkakor i Nya Zealand!
 
 Lite bilder från A&D's camping trip. Detta är hamnen vi sov vid, solnedgång.
 
Såg en björk!! - Vinterträdgården.
 
Massa coola blommor i vinterträdgården, inspiration till vårt kommande art design project i term 3.
Skissar och hittar inspiration på Aucklands konstmuseeum. Evelina skissar. Detta var också under camping tripen förra helgen.
 
Kelly Tarltons undervattens museeum. Det var här vi sov - i tunneln. Sista bilden jag tog för dagen. Inte varje dag man har en haj simmandes över en när man sover. 
 
Detta får vara allt för denna gången.
Sov sött, pUss!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0