Her morning elegance

Det är en jätte bra låt! Och finns en super cool video till den låten också. Lite random information för er kanske, men har lyssnat på den låten typ 1000 gånger sedan igår kväll när jag hittade den.

Så det är vad jag gör nu, lyssnar på den bra låten och funderar och kladdar på mitt "my Auckland" project som ska vara inlämnat på måndag. Går väl sådär. Alltid kul att måla, men svårt att veta vad jag ska göra.. Har lite fler idéer så ska fortsätta se vad jag blir nöjd med.

Har precis ätit tacos här i nya Zeeland för första gången!! Super gott!! Har saknat hemmagjord tacos. Har ju ätit det, men bara ute. Men är VäLDIGT mätt nu. Gott.

kommer förhoppningsvis ut och springer senare, kom aldrig ut igår.. Gick bara, så idag hoppas jag att jag kan inviga mina nya skor på riktigt. Men än så länge ät jag för mätt och för mycket tankar på målarprojectet. Måste bli klar idag, för imån och hela helgen är fullspäckat med kul saker!

Nu måste jag fokusera,
Puss puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0