Jag Älskar Auckland!

 
 
Idag så tog jag bussen in till Auckland city två gånger. En gång med Evelina för att kolla lägenheter och fika på Starbucks, och senare en gång med Sarah för att hitta kyrkans institutcenter, men åh så komplicerat det skulle vara. Har fått fråga om vägen många gånger idag. Men kul var det i alla fall! När jag och Sarah till slut kom fram så var det ingen där, så det vart ju lite typiskt. Men nu vet jag i alla fall vart det är. Väldigt roligt att se kyrkans "logga" igen, känns lite som hemma, bara att det står på engelska. Dagen slutade i alla fall med att vi stannade på Yoghurt Story som sålde yoghurt glass i "lösvikt" eller vad man ska säga? Så otroligt gott!!

En riktigt bra dag bara! även om vi gick fel på alla dessa gator. haha!
 
 
 
Frappino från Starbucks! 
 
Sarah och goood glass!!
 
Yoghurglass!!!
 

Kommentarer
Postat av: Alice b

mmmmm glass!!! :D

2013-01-25 @ 09:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0