Solsken!

Sitter på trappan och solar efter en lagom dag i skolan.. Kan man säga så? det jag menar med det är i alla fall att vi slutade lagon sent idag, runt tre tiden efter att vi haft crew möten och fixat allt pappersarbete inför the next shooting, och efter vår editing lektion. Klippte ihop filmen på streetsigns som vi filmade för två dagar sedan. Min och Ethans film blev ganska bra faktiskt, höhö, borde kanske satsa på editing istället? eller inte. Men kul var det i alla fall!

Internet har inte fungerat på datorn, men nu fixade jag det, precis nu, idag, så jag är ännu gladare än vad jag var innan! För nu kan jag lägga upp finare bilder som jag tagit med cameran istället för tråkiga mobil bilder, och så kan jag skriva kommentarer efter bilder så man fattar varför jag lägger upp dom, det kan man inte från mobilen, haha!

Men nu hade jag inte tänkt att göra något annat än att sola och måla på något av art projecten som vi har fått. Super roligt!, men sola måste jag för jag har solbränna efter mina converse = inte snygg bränna .

Så ta det försiktigt på vägarna där hemma, hör att det inte är lika riskfritt som här.

Puss och Kram! Saknar er fortfarande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0