Slappt,

Har precis sovit två timmar mitt på dagen.. Så kan det gå. Hade en sen kväll igår med Evelina och Jolyn, vi var ute och dansa igen! Super kul! Även om man träffar en och annan sliskig person, jag har fått nog av cheesiga killar nu, haha! Vi var även på lantern festival i Albert park i stan. En kinesisk fastival, Väldigt vackert var det! Hela parken var upplyst med figurer i olika ljus, former och storlekar. Fick taget typ tre bilder innan kameran dog. 
 
 
 
 
Idag behövde jag gå upp hyfsat tidigt, men det blev senare ändå, för att jag och Nik skulle kolla marknaden i
Otara (motsvarigheten till Angered i Göteborg här i Auckland) där vi om två veckor ska göra en film om marknaden. Tror det kan bli ganska bra! Var mycket speciella personer där så finns nog en och annan story att filma.
 
 
 
 
 
 
Niks familj var med där och efter marknaden så åkte vi till deras favorit buffé som låg i närheten. Dom bjöd mig på mat och det var jätte gott! Mest Sushi, fast massa kyckling också så jag åt det för gillar inte riktigt fisk alltid. Men buffén här var lite speciell för man fick beställa allt man ville ha så kom dom ut med maten till bordet, sen var man tvungen att äta upp allt för annars fick man betala för det som blev över - antagligen för dom inte ville att man skulle beställa för mycket som man sen kastar. Det kan ju också vara en lösning?
 


Sen åkte vi hem. Då somna jag. God morgon! igen. Sen gick jag och Evelina till countdown och jag köpte min efterlängtade mörkamintchoklad! Så gott! 
 
Puss och Kram! 
 
 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0