Osthyvel!!

Dagens höjdpunkt, Jolyn och jag gick i mataffären - bara för det är kul! Och gissa vad hon ser?! Hon ser en osthyvel!! Som jag och Evelina letat! Så finns det i den lilla mataffären så nära oss. Hon hade aldrig sett en förut men så såg hon den och sa ey, de där ser ut som den där chees slicern som du visade mig (googlade) och visst va det en sån! Jag är glad nu!!

En annan sak jag såg i mataffären när jag skulle betala var swedish rounding, visste inte att det var svenskt, haha! Var tvungen att ta kort!

Och har ätit mörk choklad och kollat Les mesirable med Jolyn, också dagens höjdpunkt, lite i alla fall! Haha!

Kanske bara ska skriva lite kort att skolan gick bra. Inspelningen av våra korta enkla filmer blev helt okej. Jag fick visa min kreativa sida för gruppen och hålla koll på all rekvisita som vi hade när vi tog om shots,

Rolig dag!
Pussar och kramar!


Kommentarer
Postat av: aliceeee

Hahaha vi tänkte skicka en osthyvel till dig men då behövs inte det nu då ;D fina bilder, du är vacker, kul att läsa om ditt äventyr, keep up the good work! Saknar dig, puuuss :) <3

Svar: Tack Alice!! Sa gulligt av dig! Men ja, jag klarar mig nu ;) Hoppas du har det bast!! PUSSSS
Alicia Ternström

2013-02-27 @ 22:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0