WAAAH!!

Jag har precis kommit hem till familjen Vos som jag och Evelina flyttade in till idag och känner mig som typ askungen eller nåt, kommit från ett litet hus, litet rum med kryp och sovit på en tunn madrass på golvet - till ett hus med Trägolv i vardagsrummet och en mjuk säng och egen garderob!! Jag är verkligen hur lycklig som helst just nu! Ligger i en varm säng med datorn i ett eget rum! Evelina har rummet brevid.

Vi fick toast och sen så kom vi på att vi glömt all mat i kylskåpet och frysen. Inte så mycket som tur var, men Shelley skjuttsade oss tillbaka till Nick och Julia. När vi kom dit i en bil som lucktade ny och hade börjat packat upp och känna oss som hemma i det nya huset hos Vos så kände jag bara att det kändes väldigt mycket under standard där vi varit. Elakt att säga, men nu har jag kommit till ett hem som liknar hemma, mer vad jag är van vid och det är som om.. en stor tyngd har lättat från mina axlar! Mesta av stressen är nu borta! Det enda som oroar mig nu är att jag kanske har kvar bugsen i min väska.. vill inte det! Vill inte smitta ner dom med äckeldjur!. Men får se om jag vaknar upp med några bett imån. Kommer DÖ om dom får vägglöss här på grund av mig.

Har städat hela dagen idag och hade allt utanför rummet, utomhus tills Ashlee och Braden kom och hjälpte oss att flytta allt. Har sprayat allt med massa krypspray.. hade inte för mycket att göra i skolan idag så gav någon annan min roll, mådde inte bra. Känns så skönt att jag kan få vila ut här och förhoppningsvis bli frisk snart! haha!

Kastade mitt täcke och kudde men behövde inte köpa nytt för vi får använda deras lakan, har tre kuddar i min säng och filtar och täcken och en värmefilt, fatta att det känns som om jag är på lyxhotell! WAAAH!

Hoppas att ni har det bra här hemma, jag har i alla fall börjat få det lite ganska mycket bättre nu! *Ta i trä!

Puss och Kram!


Kommentarer
Postat av: mammis

Åh vår skatt! Underbart att höra för oss alla! Hälsa Evelina... och familjen Vos och tacka från oss. Kram från din familj

2013-08-15 @ 22:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0