sjukt

Idag är det Onsdag och Kids Show - spela in barnprogram i studio - är snart över, tiden går undan. Var med sista showen igår och idag så kom hem vid 7 - halv 8 tiden. Förutom att vi har en massa jobb i skolan så har jag den värsta förkyldningen jag någonsin haft, galet! Jag trodde inte att man kunde vara förkyld såhär länge faktiskt, haha! Det började fredagen för snart två veckor sedan, det tar på krafterna att vara i studion och jobba när man har konstant huvudvärk, halsont och öronont.. Nu är mitt öga rött också. VAD HÄNDER MED MIG?! Förhoppningsvis försvinner det väl snart.

Igår efter skolan så gick jag emot huvudvärken och hängde med Urim och Ashlee till The Great Gatsby, Jätte bra film! Första bion jag gått på här i NZ, kändes bra! Sen satt vi på Mcdonald's till 2.. kanske lite motsägelsefullt och kanske därför jag mår som jag mår, men jag har faktiskt inte vart ute så mycket dessa två veckor, bara helst gjort det somjag absolut måste göra.

Nu väntar jag på besked från Urim, hennes bil sitter fast någon stans, om hon får det att fungera så ska vi till en tvättomat snart och jag ska torktummla alla mina kläder och väskor inför flytten imån! Lite nervös faktskt. Hon skrev nu att hon antagligen kommer vid halv 12 - 12.. Kommer antagligen komma hem vid 2 tiden inatt igen, åh typiskt!
Så det kan gå.

Hoppas ni har det bra och njuter av sommaren! Här har det under de senaste veckorna börjat kännas som sen maj - början på Juni väder, men har regnat mycket idag så "vintern" är väl inte riktigt slut än.

Hoppas ni har det bra!
PUSS OCH KRAM!
 
 
Va inte meningen att skrämmas, men såhär ser jag ut nu, framför datorn, med rött öga, förkyld, svullna läppar och hals.. Ser inte riktigt frisk och pigg ut.. Det va några som sa att jag inte såg ganska trött ut och dom hade verkligen rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0