I'm married?!

Idag så var jag i skolan ett tag. Först för att bära undan allt vi hade haft till nyhetsprojektet, sen var det repetition? Rehearsal på våra live scenes. Jag ska spela en uppkäftig vän från filmen kiss kiss Bang Bang. Teater, inför hela skolan på fredag. Kul kul! Har bara fyra repliker så det är lugnt.

Medan jag och Evelina väntade på att det skulle börja snackade vi lite med allie vår art lärare (smink, costume, garderob, rekvisita, bakgrund lärare) och vi kom på oss själva att vi lät som ett gift par när vi snacka med henne! Hon frågade nämligen om hur vi trivdes där vi bodde, om vi hade en tv för hon ville bli av med en, och vi sa att det funkar så bra att dela rum, hon är så underbar! Och så vidare, det för först när allie gav oss frågetecken minen som vi insåg att "wow vi är nog inte så normala just nu" så oj vad vi skrattade!

Det var secret admirer day i skolan idag. Alla fick varsin lapp med ett namn på någon i skolan och så skulle man idag anynymt ge söta lappar och sånt. Jag fick Evelinas kompis så det var kul! Skrev på svenska haha! Inte alls obvious att det va jag, fast han trodde det va Evelina. Jag fick choklad och två söta lappar och en gaffeltruck (googlade va det va på svenska) en liten, leksak för det hörde ihop med texten! Super kul!

Sen kom jag hem och vilade. Har typ vart sjuk igår idag och förrgår, men börjar bli bättre nu!

Puss och kram!

Bilder från hur jag ska ha mitt smink på fredag, do i look like a bitch? Får man inte säga här, men hemma är det väl inte lika farligt, hoppas jag, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0