God lördagsmorgon!

Hj igen!
Vaknade precis och nu ska jag snart till vår konstvisnings sak i skolan. Visar upp vårat "my Auckland" projekt. Familj och vänner är välkomna så kom om ni vill! Haha, lite långt kanske.

Igår hade vi en internationell kväll med ysa och jag bakade lussebullar i torsdags natt och blev klar halv 2.. Ja, jag har inte sån tur med mat och bak lagning alltid, haha! Asså bakning. Så jag hade köpt för lite och fel mjöl, så gick vid halv 11 ner till Jolyn och hon hjälpte mig köpa rätt VETE mjöl denna gång. Så bullarna blev halvt nyttiga. Och dom gick inte åt så mycket igår under kvällen, men det svenska godiset gjorde! Så kul att se allas ansiktsuttryck när dom provade saltlakrits! Djungelvrål! Mumms! Men det tycker tydligen inte alla!

Det var kul i alla fall. Nu ska jag gå!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0