Fotodag

Jag har ledigt denna veckan men ändå gick jag till skolan idag. Typ en halvtimma sen, men gick ju bra ändå så whatevah, haha! Gick och la mig lite försent igår efter middag med girls från kyrkan, karieoke eller hur de nu stavas? Och kvällen avslutades med orio glass på Dennys! Jätte mysigt och kul men jobbigt att gå upp 4 timmar senare.

Var modell för Sarah idag. Därför jag gick till skolan. Det var super kul! Har träningsvärk nu! Visste inte att det kunde vara SÅ slitsamt att posa?! Men tar man dansbilder så är det väl det man får räkna med. Först va det balett och jag har blivit såå stel! Galet! Det var ett riktigt träningspass att stretcha så mycket som jag gjorde de timmarna. Att strecka på tårna och hålla balansen är lite jobbigt, haha! Fy va dålig jag blivit! Men kul var det! Speciellt sista som var hip hop. Gjorde två olika teman. Sarah va så duktig! Var väldigt kul att va med i studion och se hur det går till, hur man tänker med ljussättning och så. Kändes roligt att jag fattade vad dom menade när dom snacka ljussättnings språk, för det är samma tänk som vi fått lära oss för film och tv.

Kom hem vid tre och segade tills det var institut. Efter åkte massa till Dennys för det var tre personers födelsedag idag, sen satt jag och Urim kvar efter och snacka om allt och inget tills dom stängde och vi drog till McDonalds istället. Gillar fortfarande inte det, men lyckas alltid hamna där för dom alltid har öppet! Inte okej.

Nu är jag hemma och lycklig över denna dag. Fick klockan som jag beställde för ett tag sedan. Super cool! Jag är nöjd!

Puss kram och god natt!

Bild från restaurangen igår, nedanför skytower, och min nya klocka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0