Filmtajm

Idag har vi spelat on film hela dagen. Möttes i skolan och åkte vidare till den location vi skulle filma på. Har en ny grupp som är störtskön! Har börjat vänja mig vid allt nu så idag första gången vi snackade med alla vågade jag prata mer än jag gjorde i den första, förra gruppen jag var i. Kändes underbart!

Vad som inte var lika underbart var att när jag och min art kompis Laura hade börjat bli klara med förberedelser för bakgrund, smink, hår och rekvisita, så ropa dom på mig att jag va tvungen att spela huvudrollen i våran dokusåpa.. Kul. Gick inte så bra. Men aja, får se hur det ser ut sen när den är ihopklippt.

Nu ska jag och Evelina kolla will good hunting, för den har vi inte sett och dom har snackat om den i skolan. Har köpt vindrovor, jordnötter och mörk choklad. Mums! Så bra jag har det!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0