Stress!

Sitter just nu med ett segt internet och letar bilder på kläder. Imån ska vi ha castfitting för filminspelning nästa fredag och jag har fått information och ett OK från mina två directors NU, kl kvart i 10.. Hur ska jag kunna hinna få mina skådisar att veta vad dom ska ha med sig? Tre roller har inte ens blivit tilldelade till några skådisar än. Känner mig lite pressad. Sen måste jag ha två location recces imån, kolla platsen vi ska filma på, men den ena gruppen åkte i måndags när jag hade lektion och den andra har inte hittat någon plats. Hoppas att det kommer att lösa sig på något sätt!

Har ett arbete - break down a script, till på fredag och jag har inte börjat än, fortfarande inte. Måste göra det nu.

Så det kan vara va? Men det är fortfarande jättekul! Men man har en väldig press på sig, lärarna behandlar en som en som jobbar på riktigt vilket gör att man vill prestera så bra som möjligt, det känns verkligen inte som en skola.

Idag kollade vi på filmerna vi spela in förra fredagen. Många skratt!! Och jg va sjukt dålig för jag fick hoppa in som skådis i sista sekund, och hade inte lärt mig replikerna, och hallå, jag måste ha tid på mig för jag kan inte såå bra engelska så jag kan improvisera framför massa kameror bara sådär! Så jag kändes ganska stel, men whatever! Kul att se allas filmer,

Skulpterade och hade photoshop idag med. Skulptera i frigolit, så alla va tvungna att ha luftmasker eller va heter det? Sånna fula vita skydd för mun och näsa, fulaste jag sett! Och sånt går asiater här runt med frivilligt? Ibland undrar man, har sett massa asiater i stan som har sånna. Inte för att det hade med någonting att göra,

Ska snart sova. Evelina gick precis och la sig, jag somna vid 11 igår och nej, jag måste sova senare! Sov för länge idag så jag va trött hela dagen.

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0