Rugby!

 

Har precis vart på min första rugbygame med massa folk from kyrkan. Så kul! Eller ja, såå kul var väl inte själva matchen. Den blev spännande sista minuterna, blues - Aucklands team vann med ett poäng så det va bra! Det var de laget man heja på, det andra laget var South Africa, nu visas den matchen på tv, ganska coolt att veta att man vart där.

Kollade film sen och hade mysigt tillsammans,

Skolan va bra, vi gick igenom vad som förväntas att vi ska göra som arties, super kul!

Nu är jag trött och ska sova, tror jag. Men kul att ha vart på rugby match, nu är mitt äventyr på nya Zeeland lite närmare fullbordat,

Till vänster om mig var massa kyrkisar, glada över att Blues (Aucklands rygby team) stoppade nåt lag från South Africa från att göra mål.

 
Till höger om mig var min kära vän Urim!
 
 
Spelare in action..
 

Tror hon hejade på Blues..?

 
Bästa jobbet? åka segway med cameran!
Det såg väldigt kul ut!

sså ny ska jag sova..
God natt puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0