Tjolahopp tjolahej!

Kom precis hem från årets första institut lektion, super bra och mysigt! Och massa folk, lite fler kyrkisar här än hemma, typ fler i bara Auckland än vad det är i hela Sverige..

Bilder kommer så fort jag får datorn fixad, skriver från min mobil nu. Går fortfarande inte att ansluta min dator till deras internet, såg nåt begränsat med någon ip adress så finns det någon som kan nåt om sånt feel free to help! Haha!

Skolan gick också bra! Gjorde ingenting idag, eller typ inte, bra dag för att ta ikapp sånt som jag inte är klar med, så det gjorde jag.

Imån taggar jag för intervju filmning, ska intervjuas, intervjua, sätta upp ljuset och vara producent imån, önska mig lycka till! Och jag fick resultatet för provet jag gjorde och failade.. Inte riktigt okej, men det gjorde inte så mycket. 3 frågor som jag ska ta muntligt med henne, jag vet ju egentligen, det handlar bara om säkerhet, så det ska nog gå bra! Jag behöver i alla fall inte skriva om allt!

Nu slumrar Evelina så sött i sängen bredvid min, så ska nog sova jag med.

Pussar och kramar!

 
Natt bilder på vägen hem. Lite svårt utan stativ, men i  alla fall! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0