Segt värre!

Älskar sånna dagar! Evelina, jag och Jolyn var på typ klassfest igår om man kan kalla det för det, mysigt att lära känna dom få som kom lite bättre, även om vi tre mest hängde. Men många skratt blev det! Det är därför vi inte gör så mycket idag, Evelina mår inte sitt bästa idag..

I alla fall! Jag kom precis tillbaka från min andra joggingtur här i nya Zeeland. Känns väldigt bra! Nu ska jag komma igång igen! Tjoho! Mata Urims katt på vägen för dom är bortresta. Kul att kunna hjälpa till lite grann.

Jag har äntligen lyckats att fixa så internet fungerar på datorn, så nu efter att jag duschat, ska jag komma ikapp med filmtittandet! Alla dessa filmer som man måste ha sett, skäms ju lite att jag inte sett så mycket som jag trodde att jag hade. Började se pulp fiction och redan i förta scenen är det ett fel med en servett som ligger på bordet i Caféet och sen i nästa shot är den inte där och sen kommer den tillbaka! Haha! Älskar att jag tänker på sånt nu när jag ser film! Sen ska jag se braveheart.. Jag vet, dåligt att jag inte sett den.. Men NU ska jag!

Puss och kram!

När man ibland har lite långtråkigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0