lycklig.

Har sovit typ fyra timmar inatt, men lika glad är jag för det. Var på en hejdå grej för en tjej som bott här i ett år och åker tillbaka till USA, igår kväll så kom hem sent. Hade fortfarande lite kvar att göra på mitt Perfume Project. En film, perfume. Ganska konstig har jag hört men se den om ni vill. Har bara sett en scen i den. Men i alla fall, uppgiften var att skapa en bakgrunds karaktär till den scenen som vi sett från den filmen. Blev klar idag på rasten! Blev okej klar med texten igår vid två tiden i natt.

Så sjukt skönt att ha det inlämnat nu! Fick även veta att jag klarat Health and Safety provet som jag fick göra om i torsdags. Sån lättnad!

Sista lektionen idag var art och design. ÄNTLIGEN börjar det på riktigt! Det har vart kul att lära sig det andra också, men ska sminka imån! Så idag gick vi igenom en del om vad som ska göras imån. Slutade tidigare idag. Vid tre tiden.

Nu så sitter jag här på rummet. har ätit äggmacka och väntar på att jag ska åka på YSA home evening sak. Ska göra milkshakes! Kanske kommer det upp någon bild sen. Vem vet?

PUSSSSSSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0