Just one of those days

Har precis ätit kyckling, så lyxigt det kändes med lagad mat, mums.

I skolan hade jag bara en så bra dag! Vet inte riktigt vad som var annorlunda egentligen men inspelningen av de fyra första intervjuerna var jätte roligt! Slutade vid 3 när vi var klara med filmningen.

Uppgifterna är olika för intervju till intervju för att man ska få prova på allt, så idag gjorde gruppen fyra olika intervjuer och jag filmade den sista och hade hand om ljudet på den första, failade lite för ingen visste riktigt vad det innebar att ha hand om ljudet så hade kopplat något fel.. Haha! Men jag var först så dom som andra visste ju och då blev det lite lättare. Lärde mig massor på detta så det var kul! Och så snackade man mer med gruppen. Tror det var det som gjorde att jag blev så glad idag, för insåg att dom visste lika lite, eller mycket, som mig.

Efter skolan åkte vi och köpte madrass till mig, så skönt att slippa sova på luftmadrassen! Vill bara sova nu när jag har bäddat, men måste plugga först.

Så konstigt att vara hemma och ha ätit och hunnit så mycket och klockan är bara halv 6, i vanliga fall brukar vi komma hem nu.

Puss och kram!

Är det inte väldigt fina färger på den nya madrassen, eller det är faktiskt två,


Kommentarer
Postat av: Mamma

Underbart!!! Äntligen :) kram!

2013-03-05 @ 20:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0