Ingen skola

Jag försökte gå upp i morse men jag har blivit värre förkyld än förut så stannade hemma. Fungerade inte att ringa numret som jag skulle sjukanmäla mig på så smsa rektorn Gerben.. Till ingen nytta för vid tio tiden Lauren skolan mig och frågade om hon kunde hjälpa mig med någonting och jag lät som en halvt ihjälstrypt tupp så hon fatta att jag var sjuk.

Skypade med mina två vänner Kristin vitamin och Frida.. Emm.. Ja, Frida! Så kul att höra om livet där hemma och få babbla lite svenska med fler än Evelina, ta det inte fel, hon är go att snacka med och så snäll! Köpte tröst choklad till mig nyss!! men kul att snacka med andra vänner med ibland också, ja, ni vet!

Sen har jag inte haft något liv, uppdaterade min soundtracks lista på spotify, så har lyssnat på film musik hela dagen, japp mitt liv börjar lite smått kretsa kring film nu. Haha!

Hoppas ni får en bättre fredag än mig, eller jag har haft en bra dag, så hoppas att eran dag blir lite mer händelserik än min.

Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0