Hejsan hoppsan

"Har man inget bra att säga så ska man inte säga något alls" har jag lärt mig i min uppväxt, så egentligen borde jag inte skriva något idag.. Jag vet att det handlar om att man inte ska säga något elakt, men idag tänker jag att "bra" även är vettiga och roliga tankar, och sånna har jag inget av idag. Tyvärr folks.

Jag har bara vilat hela dagen. Förkylningen börjar försvinna så det är bra! Bara rösten kvar nu, låter fortfarande som en halvt ihjälstrypt tupp.. Men det blir nog bra!

Jag sa ju att mitt väldigt ointressanta liv inte blev speciellt mycket intressantare idag, men jag skrev ändå!

Hoppas att ni alla har det grymt bra! Så roligt att höra om allt som händer hemma! Tack att ni håller mig uppdaterad! Men samtidigt så känns det som om det mesta är ganska mycket som vanligt, vilket gör mig väldigt glad! Jag vill inte missa FÖR mycket, haha!

Pussar och kramar!

Bilder med randoms, när jag tog kort för typ fyra veckor sedan, på klubbar.. Synd att jag radera dom andra bilderna som folk tog på mig efter att jag tagit kort på dom, hade vart kul att se nu! Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0