God natt

Ligger typ och halvsover.. Ska upp tidigt imån även om det är helg och så. Ska filma ett projekt imån. Jag dan, Nik och Shayne i min grupp, jag har hand om ljudet när vi ska gå runt ned cameran och mikrofon och prata med folk på otara market, känner mig lite cool, haha!

Idag gjorde gruppen klart de sista fyra intervjuerna, varav två snackade jag i. Hade vart så mycket lättare att göra det på svenska för blev så nervös över om språket var gramatiskt rätt så tänkte liksom för mycket på det och kunde inte riktigt fokusera på det jag behövde göra som var viktigare, så det sög! Ser inte fram emot tisdag så mycket. Ska klippa ihop intervjun man intervjuade i, och jag har en seriös story om när Shayne räddar sin vän från att drunkna och jag tror jag ler i alla klipp! Inte bra. Kunde inte sluta skratta. Man hade en mikrofon så skulle först filma alla svar, sen alla frågor och shot när båda är i bilden.. Så allt filmades separat. Därför det var lite awkward i vissa stunder. Haha! Men skönt att det är över!! Såå otroligt glad för det!

Kom precis tillbaka från silo park där dom ikväll visade breakfast at tiffanys på utomhus bion. Det vart tyvärr inte jätte lyckat, köpte mat och fick vänta i typ 20-30 min, så missa början av filmen och sen när jag ätit klart så var det pause och Evelina och jolyn tyckte filmen var tråkig så vi åkte hem igen. Det var ganska kallt också när solen gått ner. MEN snackade med en kille från skolan som på något sätt är släkt med jolyn och jag har alltid sagt till evelina att han ser ut som en teddybjörn och idag när vi kolla film, i pausen, så snacka vi med honom innan vi drog och när vi sa hejdå så fick jag ju kramat honom! jag blev så lycklig, haha! han var lika snäll och go som han såg ut så det vägde upp det mindre lyckade ikväll.. Jag körde idag igen! Tjo! Andra eller egentligen tredje gången jag kör här actually,

Men nu ska jag upp om 6 timmar, så
God natt och puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0