Glad påsk på er alla!

Känns väldigt underligt och konstigt att sitta här på andra sidan jorden utan sin familj och inte ens tänka på att det är påsk. Lite tomt känns det allt.

Så sjukt skönt att vara ledig och inte behöva gå upp tidigt idag! Jag firade ledigheten igår med kex vindrovor och brieost när jag kom hem från institutet och efterhänget på McDonalds. Det är tydligen där man hänger.

Känns som jag åkt tillbaka typ 5 år i tiden då det var coolt att köra moppe och hänga på McDonalds, för det är det många som gör här, haha!

I alla fall! Somna sent och gick upp sent. Tror jag skulle ha skypat med någon nu men kan inte komma på vem det var, förlåt om du redan har gått och lagt dig för att jag vaknade sent.

Nu ska jag fortsätta med storstädningen i vårt rum, Evelina är i full gång så får väl hänga på nu,

Pussar och kramar och ha det riktigt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0