Finally settled!

Har köpt joggingskor nu, idag, äntligen!! Så glad! Ska ut och springa sen, tjo! Det var de enda som saknades, så därför jag är idag (efter typ 2 månader) officiellt inflyttad i nya Zeeland!

Skolan gick bra. Var inte jätte peppad i morse, men det blev en bra dag tillslut! Jag har vart väldigt stressad över allt som ska göras i skolan och idag skulle jag klippa ihop min intervju vilket jag inte såg så mycket fram emot. Men jag försökte se det positivt och tänka att det bara är en och en halv timme och sen är jag klar! Wiho! Så jag var sjukt glad när det var över!

Jon min lärare i editing hjälpte mig med det sista, så det kändes bra. Hade valt alla delar jag skulle ha med i min 90 sekunders intervju. Sen hjälpte han mig att få lite mera flyt mellan några klipp så det passade bättre ihop. När jag var klar var jag så glad! Och fick en high five av Jon, tycker om honom nu, efter det haha! Nä, tyckte om honom innan också, tycker om alla våra lärare, även dom som är stränga, för dom är snälla när man snackar med dom personligen.

Efter lunch åkte jag och jolyn till glenfield mall, hittade mina underbara skor där! Sen vidare till albany mall och köpte shorts att springa i och skol skriv block, sen mat och sen hem. Slutade efter lunch för hade inga mer lektioner! Såå egentligen skulle jag väl vart kvar och jobbat med lite annat, men behövde lite shopping. Tack familjen för bidrag till det! Väldigt uppskattat! Ligger i min säng med mina skor på mig, haha!

Puss och kram! Ha en lika fin tisdag som jag haft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0