Älskar söndagar! Fortfarande

Även om jag inte kan vara hemma och mysa med släkt och vänner,

Efter kyrkan åkte jag med en familj hem, super härlig familj som är från England, coolt. Men det var härligt att bara ta det lugnt, kolla alladdin och spela spel med familjen, så mysigt att få familje känslan igen! Precis som förra veckan!

Sen kom en kille från kyrkan och hämta upp mig och några andra killar på vägen för att vara med på institut firesiden, haha! Vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Men han var snäll och introducerade mig till folk när jag vart lite lost, var typ 400 pers! Från hela Auckland, Massa människor! Så roligt, och institutet börjar på torsdag så det är roligt! Den hölls i en kyrka 30 min från vart vi bor och var bredvid mtc här i Auckland! Tänkte på Robert som var här för typ ett år sedan, nu har jag också sett denna plats! Oh yeah!

Nu ska jag sova och ladda för skolan imån! Woop woop! Är inte helt av med min förkylning så måste nog sova tidigt idag, haha!

Puss och kram!

En av de första bilderna jag tog, gick förbi denna skylten mitt i stan när jag och Evelina kolla lägenheter där för länge sedan, mitt första tecken på att kyrkan existerade här, och då visste jag inte att själva kyrkan låg precis runt hörnet här,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0