Hamilton kommer bli min bästa vän..

Idag drog jag med ysa från kyrkan till templet i Hamilton, ska dit på måndag och nästa helg igen.. Haha

Det var mysigt men jag har ensam från sunset och kände inte folket på bussen jätte bra. Dom var super goa såklart, men kändes lite stelt ibland eftersom alla känner varandra så bra sedan innan,

Efter halva vägen på resan börjar det komma rök från bussen och vi är tvungna att stanna mitt på motorvägen och buss chauffören försökte fixa det, men det gick inte. Det var ganska kallt ute med men sol som tur var. Vi stod där ett bra tag innan mekanikern kom.

Slutade med att vi i sista sekund fick ringa folk som kunde hämta upp oss, vi kom ner till templet i tid i alla fall så det var bra!

Personerna som jag åkte med kände jag nästan inte alls från början, bara en tjej, dom andra hade jag bara pratat lite med. Det var kul att lära känna dom bättre!

På vägen hem stanna vi på nåt känt nz glass ställe med massa olika smaker och det fanns lakrits! Gott!

Nu väntar jag på Urim så ska vi åka till en vän som ska på mission snart, så vi ska säga hejdå och lycka till till honom, även om jag är död.. haha! sa också precis hej till Martin Evelinas pojkvän på riktigt, han flög hit idag!

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0