Framtiden ser ljus ut

Packa, packa och åter packa!.. Det är vad jag borde ha gjort idag. Istället har jag tvättat - alla kläder istället för bara mina egna, fixat med bilder- facebook, kan ju inte ladda upp bilder från nyår allt för sent så dom hamnar på fel plats i tidslinjen, tränat- för det kommer nog vara sista gången på ett tag jag kan styrketräna, läst om viktiga saker om Nya Zeeland och flyget dit och sagt hejdå till vänner och familj.. SEN kom jag äntligen igång med det jag skulle göra! Är dock inte klar än, men har några timmar imån med. Som vanligt ute i sista sekund. Fick mitt Visum och pass från Nya Zeelands ambassad i London i morse med! Vilken Lycka!! Inte en dag för tidigt kan man ju lugnt påstå. Kan varit därför som jag blev lite slapp resten av dagen, kände att jag har allt jag behöver nu så det finns ingen anledning att stressa "cus' every little thing is gonna be alright!"
 
Nu ska jag sova en stund innan jag ska upp och fortsätta med mitt vardagliga äventyr, som snart blir ett riktigt!!
 
God Natt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0