Söndag!

Urim, en tjej från kyrkan kom och hämtade upp mig idag vid nio, så åkte med henne och hennes två bröder till kyrkan. Det var mysigt att vara där! Kul att känna att något är som hemma.
 
Efter så åkte jag med henne hem, åt koreansk mat där. Biff i sallad med råris. Ganska gott faktiskt! Så trevlig familj. Dom är från korea, det var därför vi åt koreanskt. Men det var mysigt att vara hemma hos en stor familj igen och känna den där mysiga söndags känslan som man bara kan få när man umgås med familjen. Har saknat det.
 
Sen var jag tvungen att gå hem och plugga, efter många timmars snack om kultur och länder och saker som vi gör och vill göra och allt helt enkelt. Men var tvungen att plugga inför ett viktigt health and safety prov, slutprov på tisdag. Ser inte fram emot det alls. Vet inte riktigt vad det är som väntar vilket gör det hela lite jobbigare.
 
Men skypade precis med min kära mor så nu känns det lite bättre! SAKNAR ER DÄR HEMMA!! Men det är fortfarande ganska bra här. Det är i alla fall vad jag försöker intala mig själv varje gång jag skypat med någon underbar person som jag saknar.
 
Nu ska jag plugga lite till,
PUSS OCH KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0