Skrattar mig lycklig!

Haha! Vet inte riktigt varför jag skrev det som rubrik, men det låter ganska härligt! Och ibland är ett garv det enda som kan få en på bättre positivare tankar.

Bugsen är nu borta gott folk! Härligt! Tog bara.. Typ en månad. Men det gör inget! Varje dag lär man sig något nytt, är det inte fakta om småkryp så är det tålamod.

Igår körde jag bil till och från Auckland på vänster sida och DET GICK BRA!! Var så kul att köra igen! Var i Auckland och partaja, jag och Evelina ägde dansgolvet, mer än så behövs inte sägas, jag älskar att dansa! As kul!

Idag är jag död. Inte riktigt, för vi har faktiskt vart i en annan stad med familjen vi bor med som är så söta och snälla! Sen har jag ätit mörk choklad i mängder och ska snart få betalt för fotojobbet jag gjorde förra fredagen, gött! Och kolla film..

Sista jag har att säga denna underbara men sega lördag är massa GRATTIS till min kära och fantastiska far som idag fyller 44 år! Nej det fick du inte hålla hemligt, haha! Jag älskar dig så mycket! Och jag är verkligen lycklig som har en så bra person till far! Känns lite konstigt att inte kunna fira dig, inte för jag någonsin vart extremt bra på det, men hoppas familjen tar hand om dig bra för du är verkligen den bästa pappan i världen! Saknar dig, PUSSAR till dig!

Ha det fantastiskt! Allihopa,

 
Jag klarade att köra på vänster sida!! På vägen till Auckland, och hem sen igen också!
 
 
Det var meningen att den skulle bli ur fokus.. Vägen var ju mer intressant ju. Men i alla fall, Det var en rolig natt i alla fall! detta var under tiden vi kolla filmen, som sög! Så kort var roligare. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0