Rastlös!

Detta är första gången jag är det sedan jag kom hit! Galet! Kanske är det ett bra tecken. Nu så börjar platsen jag bor på faktiskt vara lugn och fri från saker att fixa hela tiden, skönt.

Den största anledningen är nog att jag har ingen som jag har bestämt att jag ska träffa idag. Saknar Herreys just nu, för det är dom jag alltid springer över till när jag inte har något att göra.. tror Jolyn kommer ersätta er istället när jag bor här, haha! Hon bor i källaren så det är ju ännu närmare!

Skolan idag gick bra. Vet att jag aldrig vill bli producent i alla fall! Har gjort massa pappersarbete för intervjuerna vi ska göra om två veckor, sjukt vad tiden går fort! Även om det inte ens var kul. Men roligare än vanlig skola i alla fall.

Har ätit glass och sett köttätande växter i någons hem för första gången idag! Och var och handlade men glömde havregryn! Tänk att man kan glömma det när det var det enda man skulle ha egentligen.. Ja, jag är säker på att ni gjort samma misstag någon gång ni med, haha!

Saknar er alla goa underbara människor från hemma mer än någonsin just nu! God natt pussar!


Detta är en bit av Sunnynook park, bor nära här. Vägen hem från skolan och affärerna, Countdown.

Såg denna bilden vid kassan när jag skulle betala maten, kände mig lite hemma då. LITE, sverige hade ju vart bättre såklart, men Norge är rätt så okej det med! SMILE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0