Härlig sommardag

Nu börjar jag bli super glad igen! Har satt in pengarna på kortet som vi fick tillbaka från lägenheten vi bodde i ett tag som smitta oss med kryp. Är nog lite smått skadad för livet av alla dessa kryp nu.

Jag fick också meddelande från CSN att jag ska få mer pengar från dom så saker och ting börjar bli mer logiska.. Hade inte så mycket kvar av CSN lånet, så vart lite nervös. Men det var som tur var dom som gjort fel och inte jag som spenderat en massa mer än jag trott. Nu börjar både ekonomin och boende falla på plats. Så därför känner jag mig lite gladare!

Skolan idag var kort. Slutade efter lunch vid ett för att vår grupp skulle inte fixa editing med vox popsen idag, och hade därför inget att göra. Min grupp är underbar! Föreläsningarna idag gav mig inte så mycket som dom brukar, pratade om copy right av musik i film och så, man visste ju det mesta, så det vart lite långt.

Har efter skolan sprayat hela rummet med bed bugs spray och det känns så mycket bättre! Hoppas dom är döda! Man kan ju inte se dom vilket är både bra och dåligt.. Skönt att man inte behöver se hur dom ser ut, men också väldigt jobbigt att inte veta om dom är döda eller inte.. Vet inte vad som är bäst?

Börjar bli hungrig nu så ska gå och äta, men dagen har vart grymt bra än så länge i alla fall!

PUSS OCH KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0