Dessa underbara stunder

Var väldigt trött idag. Kyrkan började kl nio här så gick upp tidigt. Kom sen tillbaka och sov... Ja, jag var son sagt trött.

När jag vaknade sen drog jag på natt marknad i glenfield med jolyn, superkul! Sen åkte vi till havet och jag tog kvällsdopp och hon tyckte jag var galen, men det är ju sommar och varmt ju! Satt på stranden med gitarr och sjöng medan solen gick ner bakom oss. Allt underbart förutom alla hundar som kom fram, är ju lite små rädd för dom.

Nu är jag trötter igen och ska sova, har kommit på vad jag ska göra på "vad är Auckland för mig" uppgiften vi fått! Ska bli så kul att börja måla! Man får göra vad man vill, bara man gör något visuellt som kan visas upp, så kul arbete!

God natt pussar!

 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0