Ännu en dag

Så nu ska jag sova, men tänkte bara skriva ner lite om hur konstig dag jag haft idag!

Vaknade upp i morse och det kändes fortfarande som om kryp kröp på mig. Har fått massa utslag och i skolan ock jag veta att bed bugs kan sätta sig i håret också, så då bröt jag ihop. Tänk att det ska behöva finnas i mitt hår med!! Så nu har jag fått tvätta håret med lus schampo.

Fick en lite jobbig uppgift i skolan också. Men det kan jag nog klara, ska intervjua, intervjuas, filma, fixa ljud, fixa ljus och fixa rapport och assistera.. Tror det är allt.. Nej, Edit filmen sen också och så ska vi alla 8 i gruppen prova allt, men vi blir betygsatta på detta så känner lite pressen.. Engelska intervju? Haha! Jag kommer ju garva sönder!

Sen fick vi åkt in till city med vår kära juline som hyr källaren här, hon skjutsa oss. Pratade med Bush vår indiska hyresvärd och fick pangar tillbaka för lägenheterna som vi bott i, jag tycker inte vi fick tillräckligt med kompensation. Dagen avslutades med glass vid hamnen innan vi åkte hem och åt omelett.

Dagen blev trots allt lite bättre.
Pussar och god natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0