Så var det skola igen,

En helt okej dag. Efter festen som jag evelina och jolyn åkte till i fredags så känns det som om jag lärt känna lite folk från skolan bättre. Det gör allt lite roligare!

Dagen var lite seg, men hade inget speciellt som vi gjorde idag. föreläsningar. Kollade på några av nyheterna som vi spelade in förra veckan för att se vad vi behöver göra bättre. Det var kul att se att det mesta av sminket och kläderna såg bra ut. Såg bara en tjej som jag sminkade och hennes sminkning såg okej ut bara att i det ljuset så blev ena ögat mörkare än det andra. Det är stand by som ska se och fixa det, men det är ju bara träning fortfarande, så det var ju bra att se.

Har vart väldigt trött idag också. Så det var super snällt av Jolyn att vänta på mig och evelina så vi åkte med henne till och hem från skolan. Handlade mat också! Så nu har jag allt jag behöver för att göra köttbullar, lussebullar, brunsås och svenskt godis knäckebröd och lingonsynt till på fredag! internationell kväll med YSAs. Super kul! Är taggad!

Nu ska jag sova. Hade massa hemlängtan igår för första gången på riktigt. Kom på att ifall jag någon gång skulle behöva fråga mina kära föräldrar om råd eller så någon gång så är det inte bara att gå ner för trappan. Det var en ganska konstig känsla och blev så verkligt att jag faktiskt är LÅNGT borta! Har inte känt det förrän nu, ja, Det tar tre månader för mig att inse sånt.

Men nu SKA jag sova,
Pussar och Kramar mina nära och kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0