När jag borde plugga..

Har så tråkigt. Mina liv i candy crush är slut, har vart ute och joggat, har ätit middag, har kollat Facebook och nu är det bara tråkiga saker kvar.. Typ duscha , och plugga.. Känner inte för att göra någonting.. Eller kom på att jag måste måla! Skissa! Det är läxa tills imån! Så nu blev jag lite mer taggad!

Skolan går fort! Har massa saker att göra hela tiden! Idag hade vi en lektion om hur man skriver cv till folk inom branschen, väldigt bra saker att veta!

Hade andra lektioner med. Skissar, gjorde tröjor så dom skulle se ut som zombies haft dom, break down costume, super kul!! Slutade tidigare. Men jag och Evelina satt och vänta på vår skjuts till ett ställe att köpa skyddsgöasögon och lite annat som vi behöver tills imån när vi ska göra rekvisita.

Håller också på med ett projekt med dom andra filmeleverna, lite scener från en gammal serie. Vi ska filma nästa fredag och jag har två scener som jag ska fixa allt i, lite stressigt för jag vet inte exakt vad som ska göras, ingår väl lite i kategorin "läxor jag borde göra nu"..

Annars går livet bra! Känns skönt att jag var ute och sprang, det var länge sen. Nu ska jag äta kiwi från New Zealand, och ja, jag äter skalet med, haha! Tack Kristin att du sa att man kunde det!

Saknar er!
Puss puss!

En bild jag håller på att måla nu till en vän, hon tyckte den va cool, jag med och jag ville ha nåt att måla så då skicka hon den bilden till mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0