Fint,

Var i kyrkan idag, konferens. Har vart väldigt trött idag och jag vet inte varför. Somnade typ på mötena, men det var bra tal! Det är annorlunda att vara här om man jämför med Frölunda, som det va när jag va liten, gillade det bättre.

Har vart hos familjen Shin hela dagen. Åt där mellan sessionerna och sen efter sista åkte jag med dom igen. jag och Urim somnade och sov i typ tre timmar. Sociala tjejer, men galet va trötta vi var!

Det har verkligen inte hänt något alls idag, nu kom jag hem igen och ska väl sova snart.

Har saknat er alla där hemma idag ovanligt, väldigt mycket! Min andra riktiga hemlängtan på dessa tre månader. Imån är det exakt tre månader sedan jag lämnade Sverige. Ganska galet vad tiden gått fort.

Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0