Nytt hår!

Förra lördagen klippte jag av allt, idag slungade jag Evelinas hår och det blev jättesnyggt! Jag blev så sugen på att prova blont jag med så efter skolan köpte jag en blekning och en annan i en annan ton för att det inte skulle bli gult.. Men så lätt var det inte. Blekningen satte sig bra i hårbotten typ och blev VÄLDIGT gult så fick skjuts av jolyn ner till countdown, mataffären och köpte nåt för gult förgat hår som gjöt att det inte blir gult och en till blekning i en annan ton som inte är så gul..

Nu sitter jag med färg i håret för tredje gången idag. Jag vet att man inte ska. Skulle egentligen vänta 2 veckor typ.. Men NO WAY att jag går ut såhär! Haha!

Önska mig lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0