Just an awesome day!

Jag har vart hemma i sammanlagt 1 timme idag. Och det gillar jag! Att vara ute och flyga och flänga.

Var i skolan till klockan 6 för efter drama klassen så hade jag foto klubb. Var första gången idag och det är superkul! En liten kurs utanför skolan för oss som vill lära sig sina systemkameror bättre och ta fina bilder. Väldigt roligt!

I teaterklassen fick vi idag roller till en scen vi ska spela upp för hela skolan... Och på engelska. Dog lite. Men det ska nog gå bra. Fick rollen med minst text. TACK! För det.

Efter skolan kom jag hem, åt tacos som blev över från igår, och sen drog jag till kyrkan och hängde med goa människor hela kvällen! Känns så bra nu för jag börjar lära mig lite fler namn och känner mig mer bekväm att snacka och så, så det är lite lättare att lära känna folk. Ganska mycket lättare faktiskt, vågar var mig själv igen!

Urim skjutsa hem mig och fick veta att hon inte behöver jobba imån så hon ska på ysa aktiviteten imån kväll i alla fall! Då blev jag glad! Kommer känna endel där nu trots allt! Måste bara hitta en klänning.. Hur nu det ska gå när man slutar vid 5 tiden.. Men får fixa det på något sätt.

Puss och kram!

Min första joggingtur igår kväll! Blev 5,6 km. Känner att konditionen är på botten, men klarade det i alla fall.. Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0