Update!

Så nu ska jag väl skriva lite mer än senast, har fått lite frågor om hur det gått med kackerlacks problemet och såhär ligger det nu till... Dagen efter att jag och Sarah sprungit runt på stan hela natten och typ försökt sova på parkbänk, mcd etc etc.. Så pratade vi med hyresvärden och han gav oss en två rums lägenhet på samma våning, som vi får bo i nu tills saneringen är över. Ingenting som var giftigt eller så, men väldigt skönt att slippa vakna upp med vita döda kackerlackor i sängen (för det tog några dagar tills alla kommit fram och dött), det jobbigaste som hänt under dessa två dagar som gått är att vi fortfarande hade alla våra kläder och saker i kackerlacks lägenheten, så vi har fått springa fram och tillbaka mellan dessa två lägenheterna. Kylskåpet fick vi inte igång förrän idag i lägenheten som vi bor i, så vi har fått springa över till kackerlackorna för att hämta maten i kylskåpet som fungera.. Ja, så det har vart mycket springande till äckelsakerna, tyvärr.

Nu känns det så himla bra! Vi fick tvättat ALLA kläder igår och får ersättning för pengarna som vi lagt ut för alla tvättomater vi fick använda och för maten vi fick slänga och nu har vi allt vi behöver i en och samma lägenhet! Känns så skönt! Har vart så mycket stress och tårar kring kackerlackor så detta är en sjuk lättnad! Skolan kommer nog bli lättare nu när man kan sova ordentligt utan stress i kroppen.

Skolan verkar jättebra! Första gången på länge som jag är glad över att det är helg och det är också underbart! Är så glad idag! Har shoppat med Sarah och Cecilia idag, så kan ha med det att göra också.

Sen har jag haft skoskav på hälen ett ganska bra tag och har precis köpt plåster och sprit till det, för såret vart ganska djupt, och jag har haft ont under hälen upp till knävecket när jag gått, och vi har gått ganska mycket.. Så det känns bättre nu! Så det har också gjort min dag idag super bra! Har inte trott att det vart så farligt, men insåg igår när jag var så öm att man kanske borde göra något åt det.. Har bildbevis om ni inte tror mig, haha! nej ush! Förlåt att jag dela ned mig av detta!! Sjukt äckligt, som jag sa till Cecilia när jag tog kortet, sjukt grisigt och äckligt av mig, känner mig som en man!! och ja, det var ett skämt, jag menar att det är oftast killar som kommer på tanken att ta kort på sånt, men ja, det finns ju tjejer som gör sånt också, så jag vet inte riktigt.. MEN ja, ni fattar säkert vad jag menar! Vill inte att någon skulle ta illa vid sig, jag gillar män! haha!

Men nog med snack, nu taggar vi vår första utgång i Auckland!!

See yah! PUSS

 
Nya solglasögon! jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0