Ny vecka!

 

Sitter och väntar på skjuts till dagens uv aktivitet hemma hos dom som ska hämta mig. Ska bli kul!

Slutade skolan halv 6 idag, sent, men kollade på en dokumentär om maorier så det var lite intressant i mellan åt, nästan hela tiden. Annars var det bara filmtittande och föreläsningar hela dagen, från halv 9. Långa dagar, men man lär sig mycket! Börjar bli lite orolig över prov nästa vecka på Heath and safety, hur ska det gå?

Det var allt för nu,
Puss och kram!

 

Ja, Hur ska det gå?!

 

Bild från ikväll. Kakor och varm mjölk, oboy. Väldigt härliga människor!


Kommentarer
Postat av: lillbabbs

åååh UV :D kuuuuul :D <3

Svar: jaa! Superkul! Det var en tjej där som var jättelik dig och som ska på fest i nord i år igen, hon var där förra året! En av dom från nya zeeland! ;) Jag sa att jag letat efter dom! :D haha!
Alicia Ternström

2013-02-18 @ 23:00:47
Postat av: alice igen ;)

du är snygg btw, men de visste du ju redan :D:D:D

Svar: haha! Söt! Du är snygg och det hoppas jag du vet också! ;D <3
Alicia Ternström

2013-02-18 @ 23:01:05
Postat av: Kick

Alicia provet kommer nog gå bra! :)

Svar: tack!! det hoppas jag med!!
Alicia Ternström

2013-02-19 @ 00:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0