Glass i stora lass!

Träffade Sarah idag efter skolan! :D och vi åt glass på Dennys, fick vänta i en och en halv timme på henne efter skolan eftersom grupperna idag var ute och filmade skyltar till ett litet projekt för editing, och det gjorde att vi var klara 4 istället för halv 5 som vi brukar, men då skulle ju Sarah vara klar halv 6 såklart, haha! Nej, det var lugnt! Så kul att se henne igen! Vi går ju på samma skola, men ändå så ses man aldrig för hon går foto.

Vad har jag mer att berätta?.. Jag har världens bästa vänner hemma i mitt älskade Sverige, som jag inser mer och mer att jag tycker om, det är faktiskt väldigt bra hemma! Så tänk på det idag, om ni vill det, jag gjorde det en stund idag.. Uppenbarligen eftersom jag skrev det, i alla fall!..

Puss och kram nu ska jag sova!

 

Sarah på Denny's. Smoothy! 

Några fåglar vid en liten flod utanför Dennys, där jag och Sarah åt. Tyckte detta var lite bilden jag hade av Nya Zeeland, INNAN jag kom hit

Ja, jag hade väldigt roligt medan jag väntade på Sarah i 1,5 timme.. Sofforna utanför aulan. Sen blev det roligare för det kom en kille från Canada som också väntade, så hade någon att snacka med ett tag! Han låg faktiskt och sov i den andra soffan medan jag tog detta kortet och exprementerade med de ollika fotoinställningarna man kunde göra. Skulle ju tagit kort på honom istället! Kom att tänka på det nu, typiskt! haha!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0